13 aug. 2014

En stund för mig själv

Noah sover lite förmiddag och C fick rycka in på jobbet så nu fick jag en stund för mig själv.
Passar på att bläddra i Kinfolk tidningen och inspireras av alla vackra bilder och fina texter.
Nästa vecka är det dags för jobb igen efter tio månader av ledighet.
Kan inte riktigt förstå vart dessa månader tagit vägen, tiden bara rinner iväg.
Får hela tiden frågan om hur det känns att börja jobba igen och ja hur känns det egentligen?
Ena stunden känns det väldigt roligt och jag känner mig peppad att ta tag i min nya tjänst,
jag har samlat på mig så många idéer under dessa månader som jag vill börja förverkliga.
Men flera gånger om dagen kan jag känna ett sug i magen 
då jag tänker på att jag inte kommer att vara med min lilla kille hela dagarna.
Men förr eller senare måste man tillbaka till verkligheten 
och det gäller bara att se till att de stunder vi har tillsammans blir helt underbara.





2 kommentarer:

  1. En nydelig blogg & nydelige bilder! Kan jeg få spørre hvor du redigere bildene dine? De er nydelige !!
    Ønsker deg en fin dag & nyt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack, va du är gullig! ♡ Jag använder appen snapseed för bildredigering, tycker den är så lätt att använda :) Ha en fin dag du med!

      Radera