2 juli 2014

En drömmare

Jag är och har alltid varit en drömmare. 
När jag var liten drömde jag om att bo i ett hus omgett av vackra och väldoftande blommor. 
När jag var tonåring drömde jag om att bo i en skruttig lägenhet i en storstad. 
Idag drömmer jag inte om boende då jag bor i mitt drömhus. 
Att det blev ett hus på landet var inget jag väntade mig då jag alltid sett mig själv som en storstadsmänniska men jag trivs så otroligt bra att jag inte kan tänka mig att bo någon annanstans. 




Idag drömmer jag om att använda min kreativitet, 
att resa och se världens alla hörn, 
jag drömmer om både stora och små saker. 
En sak vet jag säkert och det är att jag aldrig kommer att sluta drömma.
Vissa drömmar kommer bara att förbli drömmar medan andra drömmar ska jag sträva mot och förverkliga.
  




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar